Na een succes volle ronde in m 'n microkast, direct een nieuwe ronde gestart. Dit maal met 3x K2xWW gekregen zaden van een collega kweker.
Als het goed is zijn het vrouwelijke zaadjes,, en hopelijk gaat het mij een mooi en lekker wietje op leveren! Ditmaal heb ik dus bewust eens een keer niet mijn zaden van een erkende zaadbank gekocht,, mag dit soort organisaties al helemaal niet graag sponseren aangezien dat er belachelijk veel verdiend wordt aan wiet zaden. en de winst in de zakken verdwijnt ipv aan de ontwikkeling van stabielere soorten zonder herma tendens.
Op vrijdag 13-04 zijn de zaden te kiem gelegd. 14-04 waren ze alle drie ontkiemd en klaar om in de zaai en stekgrond te gaan. Zondag 15-04 staken ze hun koppie al boven de grond zoekend naar het zonnetje. De jonge spruiten hebben toen 2dagen groei gehad. Onder een 55w tneon.(groei hok) Toen is de klok al op 12/12 gezet. De groei onder de tneon ging wat langzaam ook door de iets wat te koude nachten van 15graden.. op dag 10 waren de worteltjes onderuit het potje aan het komen dus werd het tijd om te gaan over potten na special-mix in 5,5liter potjes. Water en wat wortelstimulator erbij, moest voor de eerste paar dagen weer genoeg zijn.
Twee van de drie gaan lekker terwijl 1tje er vlink wat moeite mee heeft.. groeit erg gestaag en nogal rare bladeren aanmaakt. Zelf denk ik aan een genetisch foutje.. de dames staan ondertussen in het bloei hok. Hopelijk komt het mongooltje erook door anders gaat deze naar buiten onder het mom van zien wel wat er van komt.. mocht ik met 2dames overblijven dan gaan ze getopt worden en word de open ruimte zo weer opgevuld.
Over een paar dagen zijn ze 3weken oud en tot nu toe nog geen bloei verschijnselen maar zoals ik al zei ze hebben wat vertraging opgelopen. Maar onder de hps zijn ze al vlink wat bij gekomen.
Zo nu heb ik jullie eerst wel weer genoeg verveelt :p en tijd voor wat fotos!
1.jpg2.jpg6.jpg7.jpg8 (2).jpg8.jpg9.jpg3.jpg4.jpg5.jpg10.jpg12.jpg15.jpg14.jpg13.jpg
Comment